Koper niet tevreden

Koper niet tevreden. Niet leuk, echt niet leuk. Gisteren een iPhone 6s verkocht. De koper heeft hem goed bekeken en leek zeer tevreden. De iPhone leverde 260 euro op, maar zag er ook fantastisch uit. Zelf had ik niet gesleuteld aan het apparaat.

Elke klant heeft bij mij de mogelijkheid om zijn aankoop binnen 24 uur weer in te leveren. Hij krijgt dan gewoon zijn geld terug.

Nu was het dan zover. De klant gaf aan tevreden te zijn over de snelheid van het toestel vergeleken met zijn iPhone 6, maar het beeldscherm beviel hem niet.

De kijkhoek liet te wensen over en de beelden liepen bij een filmpje niet vloeiend over.

Hij vroeg zich af of er niet gewoon een slecht scherm in was geplaatst.

Op zo’n moment kun je je wel kapot schamen. Ik had dat ding nagekeken, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het scherm op die manier niet had uitgetest.

Natuurlijk heb ik de klant aangegeven dat hij hem gewoon weer kan inleveren. het geld heb ik al klaarstaan en ik ben benieuwd of ik hetzelfde denk over het scherm.

Tevreden klanten

Verkopen is minder belangrijk voor mij. Ik wil gewoon dat mijn klanten tevreden zijn en soms moet je dat bekopen met wat verlies. De klant krijgt de mogelijkheid om een andere uit te zoeken, maar ik vermoed dat het vertrouwen misschien wel een beetje weg is.

Nieuw Scherm

Zodra ik zelf ook overtuigd ben van het falen van het scherm bestel ik meteen een A-plus kwaliteitsscherm. Een dergelijke scherm is eigenlijk een gerestaureerde Apple iPhone scherm  (LCD). Voor de rest functioneert het toestel helemaal goed hij kan daarna gewoon weer verkocht worden maar nu met een goed scherm.

Succesverhalen

Succesverhalen zijn een stuk gemakkelijker voor mij. Het is belangrijk dat u ook weet dat er wel eens wat mis gaat. Het vervolg van deze iPhone zal ik in een ander artikel terug laten komen.

(Visited 11 times, 1 visits today)

Reacties zijn niet(meer) mogelijk